Miss Persson

Direktlänk till inlägg 25 december 2012

bruten och gla!

Av Ida Persson - 25 december 2012 09:33

En aning bruten idag. Kanske lite bakis? Men jag hade en underbar kväll igår med familj och vänner och inte ett enda tjafs eller bråk!? Mycket starka viljor i vår familj så det är ovanligt. Har kanske gått upp 5 kg sedan igår haha. Lite skallebank och trötta ögon just nu men koppen kaffe får råda bot på det. Sitter i köket och har virat in mig i en filt och sitter och surrar med mamma. Myspys.

Jag hoppas alla hade en underbar jul?


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Persson - 2 januari 2013 10:16

Så kom 2013 och alla kör igång med en kickstar5t antar jag? Många nyårslöften? Jag hade det, men reducerade ner till bara ett, nog svårt för mig att hålla. Kanske borde jag satsat på träna mer, dricka mindre kaffe, inte shoppa när pengarna är slut,...

Av Ida Persson - 27 december 2012 08:57

Det känns nästan lite så. Sista natten med gänget. Vi har haft en otroligt mysig jul med mycket skratt, men även gråt. Har ett litet sting i magen när jag måste åka hemifrån, till mitt "hem". Känns alltid som att det kan vara sista gången man ses. Ve...

Av Ida Persson - 26 december 2012 11:35


Så har Ida Persson upptäckt Wordfeud. Och nu ligger hon i soffan. Och är dålig förlorare. Surt sa räven.      Jag är förövrigt väldigt seg. Orkar ingenting!? Julmaten?   ...

Av Ida Persson - 25 december 2012 17:33


 

Av Ida Persson - 25 december 2012 17:25


Julen fortsätter med mys och snö. Vi har bunkrat upp oss i soffan och dricker glögg. Det känns barnsligt mysigt. Kilona rullar upp och man mår gott. Lillmagen göds! Läslusen fick klappar av tomten.. Ville såklart sätta mig i ett hörn och lusläsa To...

Ovido - Quiz & Flashcards